YHTEYSTIEDOT
Casani Ky
TILAUS
-
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Voit jatkaa ostosten tekoa tai siirtyä kassalle.
-
Tarkista ostoskorisi sisältö, lisää mahdollinen kuponkikoodi (alennuskoodi), lue ja hyväksy toimitusehdot ja siirry kassalle.
-
Lisää nimesi, toimitusosoite ja puhelinnumerosi. Valitse haluamasi toimitustapa: Matkahuolto tai nouto myymälästä. Paina jatka -painiketta siirtyäksesi eteenpäin.
-
Lisää sähköpostiosoitteesi ja halutessasi kommentti-kenttään viesti Casanille. Lisää salasana mikäli haluat avata tilin Casanin verkkokauppaan. Paina Jatka -painiketta siirtyäksesi eteenpäin.
-
Paytrailin sivulla valitse haluamasi maksutapa ja maksa tilauksesi.
-
Maksettuasi saat vahvistuksen tilauksesta sähköpostiisi.
-
Postitettuamme tilauksen lähetämme tiedon sähköpostilla, josta löytyy myös Matkahuollon lähetysten seurantanumero ja linkki Matkahuollon www-sivuille.
-
Asiakkaalle tulee tekstiviesti-ilmoitus tilauksen saapumisesta Matkahuoltoon.
HUOMIOITAVAA
-
Jos jokin tuote on meiltä loppunut, ilmoitamme siitä välittömästi. Näin voi joskus käydä, koska nettikauppamme varasto on sama kuin myymälässämme. Tuotteen ollessa loppunut ehdotamme korvaavaa tuotetta mikäli mahdollista, muussa tapauksessa palautamme maksetun summa asiakkaan tille.
-
Emme yhdistä eri aikoina vastaanotettuja tilauksia. Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, niin voit tehdä sen asiakaspalautuksena tai tekemällä uuden tilauksen.
-
Sivustomme on SSL-salattu asiakas- ja maksutietojen turvaamiseksi.
-
Pidätämme oikeuden hintojen vaihteluihin ja muutoksiin nettikaupan ja myymälän välillä.
-
Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin kampanjoiden aikana.
TARJOUKSET / ALENNUKSET
Tarjouksia ei voi yhdistää eli useaa alennuskoodia ei voi käyttää samassa tilauksessa. Mikäli palautat tuotteita eivätkä ehdot enää täyty, maksat tuotteista normaalin hinnan.
Kampanjoissa (esim. osta yli 100€:lla saat 20% alennuksen) tuotteet myydään kokonaisuutena ja alennus pätee vain jos palautuksen jälkeen kampanjan ehdot täyttyvät. Jos palauttaa yhden tuotteista ja kampanjan alennus raukeaa niin tuotteet ovat silloin normaalihintaisia.
Alennukset annetaan vain normaalihintaisia tuotteita ja myydään kokonaisuutena. Tähän alennukseen ei voi yhdistää muita alennuksia tai alekoodeja.
MAKSAMINEN
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
MAKSUTAVAT
-
Maksaa verkkomaksuna: Nordea, OP, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP-Pankki, Säästöpankki & OmaOP -pankkien verkkomaksuna.
-
Maksaa luottokortilla: Visa, Mastercard & American Express -korteilla.
-
Voit luoda Paytrail-tilin: lue lisää.
TOIMITUS- JA POSTITUSKULUT SUOMEEN
Toimitus Suomeen
Ostoskori lisää postikulut automaattisesti tilauksen loppusummaan. Alle 60€ tilauksista perimme 4,90€ toimitusmaksun.
Yli 60 euron tilauksille ei tule lähetyskuluja.
Valmiin tilauksen käsittely pyritään tekemään 24 tunnin sisällä sen vastaanottamisesta. Valmiilla tilauksella tarkoitetaan tilausta, jonka kaikki tuotteet ovat varastossamme ja varattuina tilaukseen, sekä tilauksen maksutapa on hyväksytty.
Huom: Matkahuolto säilyttää paketteja 14 päivää, jonka jälkeen ne palautetaan lähettäjälle. Noutamattomasta lähetyksestä veloitamme 10€
Tilauksien lähetysilmoitusten ja muiden mahdollisten kysymysten perilletulon varmistamiseksi tarkista sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi oikeellisuus kirjautumistiedoissasi.
Tilaukset voi noutaa myös myymälästä. Asiakkaille, jotka tilaavat tuotteet Raahen alueelle, emme toimita niitä Matkahuollon toimipisteisiin, vaan pyydämme asiakasta noutamaan tuotteet myymälästä.
PALAUTUSOIKEUS
Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli käyttämättömiä, merkkilaput paikallaan ja edelleen myyntikelpoisia. Voit kätevästi palauttaa tuotteen alkuperäispakkauksessa. Vaihtojen ja palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti mikäli ilmenee epäselvyyksiä.
-
Ota 14 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta yhteyttä Casaniin sähköpostilla osoitteeseen info@casani.fi, jotta tiedämme odottaa palautustasi.
-
Pakkaa aina pakettiin mukaan täytetty palauslomakkeemme ja sulje pakkaus huolella
-
Tuote on palautettava Casaniin ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluttua siitä päivästä, jolloin olet ilmoittanut meille haluavasi peruuttaa sopimuksen.
-
Palautus on asiakkaalle maksullinen, vähennämme maksun palautuksesta 4,90€ palautuskulua.
- Mikäli maksutapasi oli Jousto-lasku, hyvitämme osahyvityksen ja maksettavaa jää 4,90€. Voit käyttää laskussa olevaa viitenumeroa laskun maksuun.
-
Matkahuollon Lähellä-Paketit: Palauta lähetys mihin tahansa Matkahuollon terminaaliin/toimipisteeseen. Säilytä paketin päällä alkuperäinen rahtikirja ja lisää Matkahuollon asiakaspalautustunnus 9523360
-
Maksamme hyvitykset yleensä 1-7 vrk:n aikana palautuksen saapumisesta.
-
Mikäli tilaamasi tuote on virheellinen tai kuljetuksessa vaurioitunut, ota Casaniin yhteyttä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
TAKUU
Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Takuu kattaa pääsääntöisesti ainoastaan tuotteessa olevat valmistus- ja materiaalivirheet.
REKLAMAATIO
Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. Casani pidättää oikeuden periä kuitin etsinnän aiheuttamat kustannukset ostajalta.
Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen info@casani.fi tai kirjeenä Casaniin. Verkkosivulla on mahdollisuus jättää asiakaspalautetta.
Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka: Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.
POSTITUSLISTA
Rekisteröityessäsi kanta-asiakkaaksi hyväksyt, että Casani voi lähettää sinulle sähköpostia ja muuta markkinointimateriaalia. Voit milloin tahansa poistua markkinointilistaltamme. Sähköposteissamme on mahdollisuus poistua postituslistaltamme.
Emme luovuta asiakasrekisteriämme ulkopuolisille. Tietosuojaseloste.
Jos sinulla on ideoita tai toiveita, otamme niitä mielellämme vastaan. Haluamme kehittää verkkokauppaamme palvelemaan asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla.